tisdag 1 mars 2011

Fallet “Detektiver i Bitterland” börjar!

Fallet “Detektiver i Bitterland” börjar!
Pandadetektiver, det är dags!

Vårt fall, “Detektiver i Bitterland” kan börja!! Jag har tittat i teleskopet. Tidpunkten kunde inte vara bättre! Från och med idag får ni era personliga detektivkostymer och en passande kamera.


Fall “Bitterland”, Detektivkostymer? Kamera? Specialteleskop? Du talar i gåtor! !

Hehe, Pandorna och jag har haft ett speciellt förhållande de senaste dagarna. Till det hör ju också motsvarande vokabulär. Eller hur, partner?


Jag har en ond aning om vad du menar med “speciellt förhållande”. Du har lyckats uppvigla Pandorna att så fort som möjligt åka till Bitterland eller hur? [SVÄLJ]

Inte riktigt. Vi åker inte, vi FLYGER med en speciell flygmaskin – jag berättar senare vad det är Men var inte orolig Ella. Vår plan är vågad men inte omöjlig. Professor Bookworm säger att vi har 50% chans att komma tillbaka. Inte så illa va?

VA? Jag tror jag kommer svimma..

Var inte orolig. Professor Bookworm vet vad han gör! Nu kan vi inte spilla mer tid på att prata. Det är hög tid. Bitterland kallar! Nu ska Evron och hans vakter få se. Alltså, gå online fort. Men vänta, lyssna noga nu ok? Eftersom det här är ett speciellt äventyr, så börjar det också väldigt speciellt, alltså i äventyrsboken! Klicka på den nya äventyrsboken i det övre högra hörnet:

Bild Abenteuerbuch

Där hittar du vårt nya äventyr “Detektiver i Bitterland”. Klicka helt enkelt på “spela äventyr” och snipp snapp så möts vi på startplatsen (en hemlig plats ). Du och jag.


Alltså vi ses snart och håll höjd
Max och Ella

P.S. Jag följer med för säkerhets skull. Jag vill också se Professor Bookworms fantastiska uppfinning. Vi ses snart!

Källa: blogg.panfu.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar